نقاشی ساختمان مجتمع ایزدیار

ساختمان قلی پور/نقاشی ساختمان بامناسب ترین قیمت و کیفیت/ترکیب رنگ حرفه ای/بهترین قیمت قابتی/بهترین کیفیت/اکیپ کامل ومجرب/انجام کاردراسرع وقت/اجرای20سال سابقه کاردررنگ امیزی/اجرایپوشش کامل بلکا/نقاشی ساختمان درتهران/نقاشی ساختمان در کرج/اجرای بلکا/نقاشی ساختمان/نقاشی منزل/نقاشی خانه/رنگ امیزی قلی پور/فروش و نمایندگی بلکادرجه یک درتهران 

انجام طرح های جدید نقاشی ساختمان در تمامی مناطق تهران

خدمات نقاشی ساختمان در شمال تهران

خدمات نقاشی ساختمان غرب تهران

خدمات نقاشی ساختمان در شرق تهران

خدمات نقاشی ساختمان جنوب تهران

09120353017

 

*** نقاشی ساختمان لاکچری بانازلترین قیمت***

***رنگ آمیزی ساختمان حتی درایام تعطیلی عید***

نقاشی ساختمان مجتمع ایزدیار

 

 

رنگ امیزی ساختمان قلی پور بدون تعطیلی  

 

نقاشی ساختمان یکی از مشاغل در حوزه عمران میباشد. نقاش ساختمان به شخصی اطلاق می شود که شایستگی های مانند رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و متره برآورد مواد مصرفی و هزینه لازم جهت نقاشی ، آماده نمودن انواع بتونه بر اساس سطح کار، آسترکاری، سمباده زنی و زیرسازی سطوح آماده سازی رنگ های پلاستیک روغنی و مواد همرنگ کننده چوب و همچنین توانایی استفاده از ابزارهای رنگ آمیزی مانند قلم و پیستوله رنگ پاش را برای رنگ آمیزی سطوح داشته باشد و اقتصاد و بهره وری کار را رعایت نماید در بر می گیرد. این شغل با مشاغلی مانند فروشنده ابزار و مواد رنگ کاری گچ کار ساختمان و غیره در ارتباط می باشد.

معنی اصطلاح نقاشی ساختمان: در یا دیوار ساختمان را رنگ آمیزی کردن ، تصویر چیزی یا کسی را کشیدن

معنی لغوی نقاش ساختمان: کسی است که دیوارهای درونی و در برخی موارد دیوارهای بیرونی ساختمان را رنگ آمیزی می کند.

 

 

⭐⭐با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید⭐⭐

09120353017

انواع رنگهای نقاشی ساختمان 

رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، رنگ اکرلیک ، رنگ مولتی کالر

 

1- رنگ روغنی براق و مات 

این رنگها به صورت دو نوع کاربرد و به بازار عرضه می شود و با ابزارهایی مثل قلمو غلطک و پیستوله قابل استفاده میباشد زمان خشک شدن رنگ روغنی تقریباً ۱۲ ساعت به طور کامل و برای خشک شدن سطحی حدوداً ۵ تا ۷ ساعت زمان نیاز می باشد. اما این زمان وابسته به دمای هوا دارد و در نقاشی ساختمان برای دیوارها اصولاً رنگ روغن نیمه مات استفاده می کنند به دلیل اینکه اگر رنگ روغنی کاملاً براق باشد دیوارها موج یا خوب کشیده شدن گنج همه چیز دیده می شود و اگر کاملاً مات باشد دیوار ها به صورت کدر و تنبل و هر کجا دست زده شود جای دست می ماند، پس از لحاظ کارشناسی رنگ دیوار ها تقریباً نیمه براق یعنی نصف رنگ براق و نصف رنگ مات می باشد.

مزایا و معایب رنگ روغنی براق

مزایا:

ماندگاری – مقاومت فوق العاده  – پوشش خوب

معایب:

نشان دادن موج دیوار – ایراد های گچ کاری

مزایا و معایب رنگ روغنی مات

مزایا:

نشان‌ندادن ایرادات گچ کاری – منعکس کردن نور به علت مات بودن

معایب:

قابل شستشو نبودن مثل رنگ براق – کمتر پوشش داشتن

 

2- رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک با کیفیت های مختلف در بازارها وجود دارد رنگ آمیزی آن با ابزارهای قلمو و پیستوله و قابل استفاده و بسیار آسان می باشد و این از قدیمی‌ترین نوع رنگ بوده است. رنگ پلاستیک نباید غلیظ یا رقیق باشد چرا که در صورت غلیظ بودن بالا رنگ به خوبی بر روی سطح پخش نمی شود و در صورت رقیق بودن باید چند دفعه عمل رنگ کردن را تکرار کنید.

مزایا و معایب رنگ پلاستیک

مزایا:

زود خشک بودند – تقریباً قابل شستشو بودن – نداشتن بو مثل رنگ روغنی – نشان ندادن ایرادهای سقف و دیوار به دلیل مات بودن

معایب:

زود چرک شدن – قابل استفاده نبون بر روی آهن آلات مثل در و پنجره

 

3- رنگ اکریلیک

این نوع رنگ در طیف های مختلف طراحی شده است و چون غلظت بالایی دارد به سرعت خشک می‌شود و برای تمامی سطوح قابل استفاده به دلیل انعطاف پذیری بیشتر می باشد و مزیت داشتن این رنگ به رنگ های روغنی به دلیل دارا بودن پایه آب یعنی حلال با آب می باشد و بوی خوبی به مشام می رسد امّا نسبت به رنگ‌های روغنی براقیت کمتری دارد.

مزایا و معایب رنگ اکریلیک:

مزایا:

100% قابل شستشو – فاقد بوی بد – مقاوم در برابر رنگ پریدگی به دلیل داشتن چسب با کیفیت – پوشش فراوان

معایب:

عدم استفاده برای آهن آلات – پیدانشدن طیف‌های مورد نظر مشتریان

 

4- رنگ مولتی کالر

مولتی کالر رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود که با مخزن مخصوص و یا با پیستوله اجرا می شود و رنگ مولتی کالر از نوع پایه آب و ۱۰۰% قابل شستشو می باشد و مشتریان عزیز به هیچ وجه نگران شستشوی آن نباشد و اینکه رنگ مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نازک بر روی سطوح ایجاد می نماید و قابل اجرا بر روی سطوح گچ سیمان بتن و آهن آلات و آلومینیوم چوب و سنگ شیشه پلاستیک می باشد و دارای کد می باشد که از کد ۲۰ تا ۴۴ در بازار موجود می باشد.

کاربرد رنگ مولتی کالر

1- در فضای متفاوت از قبیل منازل مسکونی

2- لوازم موجود در منزل

3- مکان های پرتردد مثل پاگرد های ورودی پله کان ها

۴- مکان‌های عمومی مثل مدرسه ها، دانشگاه ها، بیمارستان

مزایا و معایب رنگ مولتی کالر:

مزایا:

سازگار با محیط زیست – ۱۰۰ درصد قابل شستشو – بالا بودن سرعت خشک شدن – بی بو بودن – عدم ایجاد حساسیت  – قدرت پوشانندگی بسیار عالی

معایب:

کم بودن براقیت – قابل اجرا نبودن با قلم مو

 

 

09120353017

نقاشی ساختمان قلی پور درتهران و حومه و سایر نقاط کشور

دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی

بازدید رایگان

مشاوره رایگان

کیفیت مطلوب

خدمات متمایز در اسرع وقت

تحویل بموقع

بهترین ها با ما

کاری با کیفیت عالی

بکار بردن رنگ های سحر هادی هاویلوکس

استفاده از رنگ های استاندارد رنگ روغنی 

مصرف رنگ های پلاستیک درجه1

مصرف رنگ بی بو 100% قابل شستشو

اجرای رنگ مولتی کالر دکوراتیو

برطرف کردن نم ها و ترک ها با ساروج

تعمیرات ساختمان

تغییرات داخلی نقشه ساختمان

 اجرای کنیتکس نمای ساختمان

نقاشی ساختمان مجتمع ایزدیار

نقاشی ساختمان مجتمع ایزدیار

 

در بحث نقاشی ساختمان اجرای بتونه کاری و زیرسازی با کیفیت مسئله بسیار مهمی است که در کیفیت نهایی کار تاثیر گذار است.

استفاده از نقاشان و استاد کاران حرفه ای در نقاشی ساختمان اثیر به سزایی در رضایت مشتریان ما در این سالیان داشته است.

با توجه به درخواست کارفرما اجرای انواع کنتکس( روغنی – پلاستیک – آکریلیک) قابل اجرا می باشد، که بهترین آنها کنیتکس آکریلیک آبتیک و کرال جهت نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

قیمت نقاشی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی( روغنی، پلاستیک، آکریلیک،مولتی کالر) و متراژ ساختمان و نوع زیر کار( گچ، رنگ، کاغذ دیواری ) پس از بازدید توسط کارشناس و خواست کارفرما در اجرای کار درجه یک یا درجه دو مشخص میگردد.

 

⭐⭐با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید⭐⭐

✔️جهت دریافت مشاوره رایگان و دیدن نمونه کارها همین حالا تماس بگیرید تلفن تماس :09120353017

ما خوب میدانیم برای حفظ خانه هایتان رنگ آمیزی با رنگهای با کیفیت و نقاشان حرفه ای یک اصل مهم است. افتحار بزرگ ما کیفیت کار ماست. ما برای زیبایی و رنگ آمیزی خانه هایتان یا محل کارتان سحر و جادو نمی کنیم. اصول پایه کسب و کار و خدمات گروه قلی پور کیفیت و ارزش می باشد .

همیشه بر این باورم هستم : کار مناسب هزینه مناسب. پس به کار مناسب با قیمت کم همیشه شک کنید!رنگها هم صحبت دارند:نقاشی ساختمان *پوشش های سلولزی*بلکا رنگهای فانتزی مدرن* مولتی کالر و انواع پتینه های هنری همه برای زندگی شیرین تر شما که بزرگترین هدف گروه آرکان است.

تجهیزات کار نقاشی ساختمان

ابزار و تجهیزات کار قطعا در کنار تجربه و تبحر ۳ مولفه اصلی کیفیت هستند . لذا گروه تزئینات و نقاشی قلی پور همواره سعی در استفاده از تجهیزات روز دنیا در جهت ارائه خدماتی با کیفیت دارد.

زمانبندی دقیق

شاید بدقول بودن را بتوان در طیفی از همکاران ما صادق دانست ولی مطمئن باشید نقاشی و تزئینات داخلی قلی پورکار شما را دقیقا مطابق با زمانبندی اولیه اعلام شده و در زمان مقرر به شما تحویل خواهد داد.

بازدید رایگان از محل

در سیستم کاری ما بازدید از محل مشتری در سریعترین زمان بعد از تماس و درخواست مشتری و بصورت کاملا رایگان اجرا میشود و حتی اگر مشتری بنا به هر دلیلی نخواهد پروژه اش را ما انجام دهیم مشکلی نخواهد بود.

خانه ها و ساختمان ها را دریابید:

به دلایلی هر خانه ای در بازه های زمانی مختلف نیازمند بازسازی ساختمان و نقاشی ساختمان میشود. یک رنکار و نقاش ساختمان اصلی ترین نقش را در افزایش طول عمر و بازدهی یک فرایند رنکاری ساختمان دارد. لازم است خانه هایتان را دریابید چرا که بستر ساز اصلی آرامش و آسایش شما هستند.

استفاده از رنگ های با کیفیت و متناسب با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محل استفاده اگر توسط یک تیم نقاشی مجرب ساختمان مورد استفاده قرار گیرند برای سالها میتوانند طول عمر استفاده را افزایش داده و دورریز هزینه های اضافی در بازه های یک یا دوساله به مقدار قابل توجهی جلو گیری کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *