نقاشی ساختمان جیلارد

نقاشی ساختمان جیلارد

خانه هایتان را گلستان میکنیم.

09120353017

سیدمیرزایی

افتخاربزرگ ما کیفیت کار ماست.

برای زیبایی ورنگ امیزی منزلتان و یا محل کارتان جادو نمیکنیم اصول پایه کسب کاروخدمات ما کیفیت میباشد ودر این میان تجربه یک نسل قبلمان در ارائه بهترین کار بماکمک میکند.

سفارشات کلی و جزئی درتمامی نقاط پذیرفته میشود.

09120353017

چه زمانی به نقاش ساختمان در تهران نیاز داریم؟

همه افراد برای زیباتر شدن محیط زندگی و محل کار خود می‌توانند از خدمات نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خانه‌ها، آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری استفاده کنند. شما نیز:

  • اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید.
  • اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید.
  • اگر با یک هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید.
  • اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید.
  • اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید.

و موارد دیگر از این دست، می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره ببرید.

 

نقاشی ساختمان با غلطک یا قلمو؟ کدام بهتر است؟

در گذشته برای نقاشی کردن ساختمان بیشتر از قلمو استفاده می‌شد اما در سال‌های اخیر غلطک‌ها کار نقاشی را ساده‌تر کردند. استفاده از هر کدام از این ابزارها به تبحر و توانایی نقاش بستگی دارد. امروزه خیلی از افراد از نقاشی ساختمان با غلطک طرح‌دار استفاده می‌کنند زیرا نتیجه نهایی بسیار شبیه به کاغذ دیواری می‌شود. گاهی نیز برای ساختمان‌های خالی از نقاشی ساختمان با پمپ و پیستوله استفاده می‌شود. نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر، نقاشی ساختمان پتینه کاری و… نیز روش‌های مخصوص به خودش را دارد که متخصصان استادکار این نوع کارها را نیز با کیفیت بالا برایتان انجام خواهند داد.

اما جدای از روش اجرای نقاشی ساختمان، مهمترین نکته در نقاشی منزل، ترکیب رنگ آن است. برای اینکه رنگ مورد نظرتان دقیقا مطابق با خواسته شما باشد می‌توانید ترکیب رنگ را به مراکز تخصصی ترکیب رنگ ساختمانی بسپارید و از آنها رنگ آماده را تحویل بگیرید. البته در این مواقع هزینه رنگ کمی بیشتر از حد انتظار خواهد شد. برای اینکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، می‌توانید ترکیب رنگ را به نقاش بسپارید.

 

کیفیت بالا

مسئله کیفیت بحثی بسیار مهم است. از کیفیت رنگ های استفاده شده تا مهارت و کیفیت در بکار گیری رنگ مناسب طبق تشخیص نقاش با متخصصان ما در نقاشی ساختمان سبلان تجربه کنید.

سرعت در کار

زمان شناسی یکی از ویژگی های مهم در انتخاب نقاش ساختمان است. سرعت در انجام کار و تحویل به موقع ودر عین حال با بهترین کیفیت و تمیز ترین کار را از ما بخواهید.

قیمت مناسب

پس از بررسی کیفیت کار و وقت شناسی و سرعت عمل در کار بحث سوم قیمت مناسب و منصفانه است. ما در نقاشی ساختمان سبلان بهترین کار را با مناسب ترین قیمت و رضایت شما انجام میدهیم

 

قبل از اینکه به دنبال نقاشی ساختمان ارزان قیمت باشید، به کیفیت کار فکر کنید. زیرا کیفیت ارزان نیست. استادکار به شفافیت قیمت‌ها معتقد است

 

نقاشی ساختمان جیلارد

خوش‌رنگ‌تر از همیشه با خدمات نقاشی ساختمان مدرن و حرفه‌ای

یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد تحول در محیط داخلی ساختمان رنگ‌آمیزی آن است. بسیاری از ما با استفاده از رنگ‌ها به محل زندگی خود روح می‌بخشیم و آن را جذاب می‌کنیم. در واقع رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان یکی از مراحل اصلی برای بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون است و نقش فوق‌العاده‌ای در زیباتر شدن خانه ایفا می‌کند. خیلی از افراد برای خانه‌های نوساز نیز از رنگ‌آمیزی ساختمان استفاده می‌کنند زیرا رنگ‌کردن دیوارهای داخلی خانه انتخابی مناسب برای داشتن محیط زندگی زیبا است.

 

ایجادسطحی با براقیت مناسب

دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی 

مصرف رنگ های هادی سحر هاویلوکس

مصرف رنگ های درجه یک پلاستیک

مصرف رنگ های استاندارد روغنی

مصرف رنگ های بی بو وقابل شستشو100%

تعمیرات و تغییرات نقشه داخلی ساختمان

بازیدرایگان

مشاوره رایگان

ارسال نمونه کارازطریق تلگرام و یا حضوری

کیفیت عالی و کیفیت مطلوب 

قیمت مناسب

 

روند سفارش خدمات رنگ آمیزی ساختمان آنلاین از استادکار چگونه است؟

همین‌که دکمه ثبت سفارش را بزنید از شما سوالات ساده‌ای پرسیده می‌شود تا روند انتخاب متخصص مناسب برای شما آسان شود. در ابتدا مکانی که نیاز به نقاشی دارد را مشخص می‌کنید. در مرحله بعد اگر نیاز به بازدید و کارشناسی داشته باشید می‌توانید به‌صورت رایگان درخواست کارشناس کنید. در قسمت توضیحات تکمیلی نیز می‌توانید درخواست و یا نوع کار خاصی که مدنظرتان هست را مطرح کنید. سپس با تعیین ساعت و تاریخ موردنظر و همچنین تعیین آدرس، سفارش شما نهایی می‌شود و باید منتظر پیشنهادهای متخصص‌ها بمانید.

چطور از کیفیت خدمات نقاشی منزل و ساختمان در استادکار اطمینان داشته باشم؟

اگر به دنبال نقاشی ساختمان با کیفیت هستید، اگر قصد نقاشی منزل و محل کار خود را دارید و اگر به دنبال زیرسازی و بتونه‌کاری مناسب برای آماده کردن دیوارها هستید، استادکار با معرفی بهترین و ماهرترین متخصصان، آماده خدمت‌رسانی به شماست. برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط متخصصان استادکار می‌توانید از نظر کاربران دیگر استفاده کنید و با بررسی امتیاز متخصصان، بهترین را برای کار خود انتخاب کنید.

خدمات نقاشی ساختمان در تمامی مناطق تهران در استادکار قابل سفارش هستند. همچنین قیمت‌های اعلام‌شده در استادکار کاملاً شفاف هستند و متخصصان استادکار با استفاده از تجربه و دانش فنی بالا در صورت نیاز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

پس اگر برای نقاشی ساختمان جزیی به دنبال نقاش ساختمان روزمزد هستید، اگر به فکر نقاشی منزل جدید هستید، اگر دوست دارید جدیدترین نقاشی ساختمان برای نقاشی منزل مسکونی خود بهره ببرید، همین حالا می‌توانید سفارش خود را برای نقاشی منزل در تهران ثبت کنید و از خدمات با کیفیت استادکار بهره ببرید.

 

 

 

09120353017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *