نقاشی ساختمان چیتگر

نقاشی ساختمان چیتگر تجربه ۳۰ ساله گروه نقاشان و رنگکاران میرزایی در امر نقاشی ساختمان نشان می دهد که قیمت با توجه به شرایط کار متغییر خواهد بود. اما ما اطمینان داریم که بهترین قیمت در شرایط کیفی مشابه نسبت به سایر همکاران را ارائه خواهیم کرد ، شما کیفیت را بخواهید.

نقاشی ساختمان چیتگر 09120353017

در انتخاب رنگ ساختمان باید تناسبات فرهنگی و عرفی را در نظر داشت:

رنگها در هر جا از دنیا و به تناسب فرهنگ و عرف هر جامعه معانی متفاوت و حتی متضاد دارند.برای مثال سفید در کشوری مثل ایران نشان شادی، پاکدامنی است و برای مراسم جشن و عروسی استفاده می شود، در حالیکه در کشوری دیگر نشان روحانیت است و در مراسم عزاداری کاربرد دارد

شاید تا به حال از خودتان پرسیده باشید که چرا کشتی و یا هواپیمای سیاه نداریم؟و یا چرا هیچ جعبه شکلاتی سبز نیست؟شاید در این مطلب جوابهایتان را پیدا کنید.

هیچ جایی خانه خود آدم نمیشه 😉

💎خانه هایتان را دریابید💎

خانه ها و ساختمان ها را دریابید:

به دلایلی هر خانه ای در بازه های زمانی مختلف نیازمند بازسازی ساختمان و نقاشی ساختمان میشود. یک رنکار و نقاش ساختمان اصلی ترین نقش را در افزایش طول عمر و بازدهی یک فرایند رنکاری ساختمان دارد. لازم است خانه هایتان را دریابید چرا که بستر ساز اصلی آرامش و آسایش شما هستند.

استفاده از رنگ های با کیفیت و متناسب با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محل استفاده اگر توسط یک تیم نقاشی مجرب ساختمان مورد استفاده قرار گیرند برای سالها میتوانند طول عمر استفاده را افزایش داده و دورریز هزینه های اضافی در بازه های یک یا دوساله به مقدار قابل توجهی جلو گیری کنند.

09120353017

اصول کاری و نحوه سفارش نقاشی ساختمان چیتگر و عقد قرارداد با نقاش

اصول کاری ما بر دو اصل کیفیت متمایز و خوش قولی استوار است . که متاسفانه در صنف نقاشی ساختمان بواسطه بدقولی های همکاران مغفول مانده و باعث بدبینی عمده مردم نسبت به زمانبندی های ارائه شده در ابتدای پروژه هاست.

 

  • چند نکته برای بهتر شدن انواع نقاشی ساختمان:

    • بهتر است رنگ را به مقدار لازم تهیه و همان ابتدا ترکیب کنید تا رنگ آمیزی یکدست شود
    • قبل از شروع نیز همه کلید و پریز و دستگیره ها را درآورید تا رنگی نشود
    • از یک استاد کار ماهر مشورت بگیرید
    • رنگ و جنس مناسب را مد نظر داشته باشید
    • از رنگ های مقاوم و قابل شستشو برای سرویس بهداشتی استفاده کنید
    • قبل از شروع نقاشی سطح را از گرد و غبار پاک کنید

چند نکته آموزش نقاشی ساختمان چیتگر

در وبسایت بلکا متعلق به گروه(میرزایی) به طول معمول سعی داریم هر هفته چند مطلب مفید در باب آموزش نقاشی ساختمان , آشنایی با رنگ ها و ترکیب آنها منتشر کنیم تا برای افرادی که قصد دارند خودشان اقدام به نقاشی منزل و محل سکونت خود کنند کمکی کرده باشیم.

اگر شما هم قصد دارید تا خودتان اقدام به نقاشی منازل خود کنید حتما توصیه میشود به قسمت مقالات وبسایت بلکا مراجعه کرده و با مطالعه مقالات آموزش نقاشی ساختمان نسبت به انتخاب بهترین ابزارها و رنگ های ساختمانی و ترکیب و نحوه اجرای نقاشی منزل آشنا شوید.

نقاشی ساختمان چیتگر

09120353017

یک شرکت نقاشی ساختمان معتبر در وهله اول باید با مشتریان خود صادق باشد و به هیچ وجه نباید با تبلیغات و بزرگ نمایی در نوع خدمات، مخاطب را گول بزند و از اعتماد آن ها سو استفاده کند. الگو های نقاشی ساختمان در تهران با تنوع بالایی همراه است بنابراین دقت و ظرافت کار بیشتر می شود. نقاشی ساختمان های مدرن و لوکس تنها با مهارت و خلاقیت نقاش با تجربه امکان پذیر است.

علاوه بر این تنوع بالای رنگ های موجود در بازار و تکنیک های جدید نقاشی ساختمان اهمیت کار را دو چندان می کند. شرکت نقاشی ساختمان سیدمیرزایی صفر تا صد نقاشی ساختمان در تهران را به عهده می گیرد. اساتید ماهر و با تجربه این شرکت با دانش و مهارتی که به انواع تکنیک های نقاشی ساختمان دارند بهترین نوع هنر خود را ارائه می دهند. رنگ آمیزی خانه اگر با اصول درست و با تکنیک های مناسب اجرا شود تغییرات چشم گیری در محیط ایجاد می کند

 نقاشی ساختمان میرزایی

09120353017

نقاشی ساختمان میدان ساحل چیتگر.نقاشی ساختمان بلوارعلامه قزوینی چیتگر.نقاشی ساختمان بلوارنهاوند چیتگر.نقاشی ساختمان میدان آرامش.نقاشی ساختمان بلوارجنگلان چیتگر.نقاشی ساختمان میدان موج چیتگر.نقاشی ساختمان درجه یک.نقاشی ساده.نقاشی دیوار.نقاشی ساختمان خیابان امیری صفت.رنگ آمیزی ارزان.تخفیف ویژه برای کسایی که همین الان باما تماس بگیرند نقاشی ساختمان بلواردزفول.نقاشی ساختمان خیابان نقیب زاده.نقاشی ساختمان میرزایی.نقاشی ساختمان بزرگراه لشکری.نقاشی آزادراه شهید فهمیده.

نقاش حرفه ای ساختمان چیتگر

نقاشی ساختمان و بخصوص نقاشی منازل با توجه به اینکه یک نقاش ساختمان در حریم امن خانه وارد میشود یکی از شغلهای حساس و مهم بحساب می اید باتوجه به اینکه در این ماه ها و با تمام شدن ماه های اخر سال رنگ امیزی ساختمان رونق بسیار زیادی دارد و اینجا به خصوصیات های یک نقاش حرفه ای و ماهر میپردازیم:

قابل اطمینان و اعتماد داشتن:

شاید یکی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات و ویژگی های یک نقاش خوب در وهله اول موضوع اعتماد داشتن به نقاش ساختمان میباشد دل پاک بودن و صادق بودن نقاش در داخل ساختمان برای رنگ کاری خیلی وبسیار مهم است.

البته بیشتر رنگ کاران قشر زحمتکشی هستند که این خصوصیات مهم را در طول زندگی با خود دارند چون در غیر این صورت ممکن است سالها بیکار بمانند.در اصل رنگ امیزی ساختمان یکی از شغل های مهم و وبدلیل شیمیایی بودن این شغل کمتر کسی در این کار دوام می اورد و اگر کسی چندین سال سابقه داشته باشد بعنوعی دنبال رزق و روزی حلال برای خود و خانواده خود است.

اینگونه افراد بیشترین قابلیت اعتماد پذیری را در خود دارند.

 

 

رنگ امیزی ساختمان-نقاش ساختمان09120353017

 

 

مهارت کار:

ویژگی مهم کاری که هر صنفی با ان روبه رو میشود مهارت در اجرای کار میباشد یک نقاش حرفه ای چیتگر وماهر در واقع کسی است که دراجرای تمامی مراحلات کار بصورت ماهر و خبره باشد تا بتواند با بکاربردن از مواد خوب بهترین کیفیت ممکن را در رنگ امیزی ساختمان را ارائه دهد.

البته این مهارت با توجه به قیمت ها و رقابت ها در بیشتر مواقع زیر سوال میرود ودر جواب ان شایدبا نبود زیرسازی ساخت ها مناسب برای نظارت و تطبیق قیمت وکیفیت اشاره کرد.

همیشه کار مناسب همسوست با هزینه مناسب یعنی قیمت های بسیار مناسب همراه با یک کار مناسب و عالی بدون بی نظمی تحویل در اسرع وقت

ان تایم بودن:

یکی دیگر ازخصوصیات یک نقاش ماهر و حرفه ای موضوع زمان و مدیریت ان است البته با توجه به اینکه رنگ امیزی ساختمان یک کارفیزیکی بشمار می اید ومهارت های ممکن است زمان اجرای کار با مشکلاتی روبه رو شود که زمان انجام و اجرای کار با کمی تاخیرات همیشه در پیش فرض های یک نقاش محاسبه شود در واقع ممکن است 5 روز طول بکشد یک نقاش ماهر ان کار را 5 روزه تا 7روزه اعلام میدارد تا درصورت بروز مشکل ناگهانی به نوعی بدقول نشود.

 

09120353017

 

نقاشی و رنگ امیزی ساختمان میرزایی

اجرای رنگ های درجه1 با کیفیت بسیار بالا

اجرای پتینه کاری در دیوار ها

رنگ امیزی درهای ورودی ساختمانی و اپارتمانی فلزی و چوبی

رنگ امیزی کنیتکس همراه با زیرسازی با رنگ روغنی و پلاستیک

رنگ امیزی بیمارستان ها شرکت ها سازمان ها اداره ها دانشگاه هاو….

رنگ امیزی جدول ها و معابر هاو….

اجرای رنگ بلکا

اجرای رنگ بلکای ابریشمی درجه1

نصاب بلکا

اجرای بلکا بدون نیاز به زیرسازی

اجرای رنگ های دکوراتیو(مولتی کالر)

اجرای پتینه کاری همراه با شابلون

اجرای رنگ های مخصوص درب

اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب

رنگ امیزی سیلرکیلر 

اجرای رنگ امیزی پلی استر و نیم پلی استر

اجرای رنگ نمای ساختمان

اجرای رولکس کنیتکس رنگ نما

اجرای رنگ استخر و ابی

بنایی و گچ کاری

تزینات ساختمانی داخل خانه

ارسال کاتالوگ ها

ارسال نمونه کارها

مشاوره رایگان تلفنی

بازدید رایگان 

 نقاشی ساختمان میرزایی

09120353017

 

چه زمانی به نقاش ساختمان نیاز داریم؟

همه افراد برای زیباتر شدن محیط زندگی و محل کار خود می‌توانند از خدمات نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خانه‌ها،

آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری استفاده کنند. شما نیز:

  • اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید.
  • اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید.
  • اگر با یک هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید.
  • اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید.
  • اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید.

و موارد دیگر از این دست، می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *