نقاشی ساختمان در شهرک شاهد_رنگ آمیزی شهرک شاهد

مرحله‌ اول: آماده‌سازی محل

تمام لوازم و تاسیسات قابل جداسازی مانند کلیدها، دستگیره‌ها و پریزها را از دیوار جدا کنید. شروع رنگ‌آمیزی بر روی یک سطح صاف و بدون مانع، کمک می‌کند که کارآمد‌تر و سریع‌تر کار را انجام دهید. دقت داشته باشید که پیچ‌ها و قطعات کوچک را در در محلی نگهداری کرده و هر قطعه که قادر به جداسازی آن نبودید را با نوار چسب بپوشانید. در صورتی که مبلمان و وسایل در اتاقی که می‌خواهید رنگ‌آمیزی کنید، وجود دارد، آن‌ها را از آن محل دور کرده یا در وسط اتاق قرار دهید و آن‌ها را با پارچه یا پلاستیک بپوشانید.

در ساختمان‌های تازه ساز که برای اولین بار رنگ می‌شوند، مشکلی از بابت خراب شدن کفپوش‌ها نداریم، زیرا که آن‌ها بعد از نقاشی ساختمان اجرا می‌شوند؛ اما برای رنگ‌آمیزی مجدد لازم است که از کفپوش‌ها محافظت شود. برای محافظت کافیست که کف اتاق را (یا قسمتی که در حال انجام کار بر روی آن هستید) با پارچه، پلاستیک یا روزنامه بپوشانید.

 

مراحل نقاشی ساختمان میرزایی

فاصله ما با شما فقط یک تماس است🤩

 نقاشی ساختمان میرزایی

09120353017

مرحله دوم: تمیز کردن سطح 

سطح دیوار را با استفاده از یک دستمال یا اسفنج تمیز آغشته به آب گرم و مایع شوینده به آرامی تمیز کنید. برای انجام این کار باید پارچه را از بالا به پایین دیوار بکشید تا گرد و غبار و سایر آلودگی‌های موجود در سطح تمیز شوند.

استفاده از مقدار کمی TSP رقیق شده (تری سدیم فسفات) برای از بین بردن کثیفی و چربی از دیوارهای مناطقی مانند آشپزخانه یا زیرزمین مفید خواهد بود. پس از آن باید صبر کنید تا دیوار خشک شود.

 

مرحله سوم: پوشاندن لبه‌ها با چسب نواری

برای تمیزتر شدن لبه‌های کار، بهتر است که در بالا و پایین دیوار و لبه‌ درب‌ها و پنجره‌ها یک لایه نوار چسب بچسبانید. این کار به خصوص در محافظت از قرنیز‌ها، کلید پریز‌های جدا نشده یا مهتابی و اسپیلت مفید خواهد بود. فقط دقت کنید که چسب را صاف و مرتب بچسبانید تا لبه‌های کار تمیز بماند.

مرحله چهارم: بتونه کاری و صاف کردن

برای اطمینان از داشتن یک سطح صاف و حرفه‌ای، سطح دیوار را کاملا بررسی کنید تا اگر رنگ قبلی در نقطه‌ای پوسته پوسته شده است یا برجستگی و سوراخی بر روی سطح وجود دارد پیدا کنید. این مرحله بسیار مهمی برای نقاشی ساختمان است، پس حتما از یک ماده پرکننده مانند بتونه برای پر کردن هر گونه ترک و سوراخ استفاده کنید. سپس اجازه دهید که خشک شود. اگر رنگ قبلی شما براق است، بهتر است که دیوارها را سنباده بزنید.

برای ساخت بتونه نیز باید بدانید که از ترکیب پودر مل و روغن یا آب ساخته شده و برای پوشاندن ترک‌خوردگی، آسیب‌های وارد شده به دیوار بر اثر نم و رطوبت و پر کردن جای میخ و پیچ به کار می‌رود. این ماده یک خمیر است که معمولا به رنگ قهوه‌ای روشن یا سفید پیدا می‌شود. این خمیر در سه نوع روغنی، اکریلیک و پلاستیک ساخته می‌شود. نوع بتونه‌ مورد استفاده، باید با رنگی که بر روی آن اجرا می‌شود مطابق داشته باشد. بتونه‌ اکریلیک از سایر بتونه‌ها چسبنده‌تر و با دوام‌تر است؛ علاوه بر این، با سرعت بیشتری خشک می‌شود.

برای اجرای بتونه، باید آن را با کاردک در جهت عمودی و از پایین به بالا به محل‌های آسیب دیده‌ بزنید و آن را حداقل ۶ ساعت به حال خود بگذارید تا کاملاً خشک شود. حالا پس از خشک شدن نیز، به‌آرامی با کاغذ سنباده روی آن بکشید تا در صورت وجود برجستگی، سطح آن صاف و یکدست شود

رنگ آمیزی منازل شما در تهران به سلیقه خودتان

شما می‌توانید منزل را به‌سلیقه خودتان و به شکلی کاملا متفاوت با خانه های دیگر رنگ آمیزی کنید تا حس متفاوت بودن داشته باشید. از تجربه کردن نترسید گروه حرفه ای نقاشی ساختمان در تهران آرکان به شما کمک میکند رنگ و فضای مناسب را تجربه کنید

نقاش ساختمانی در شمال تهران

با افتخار میتوانیم اعلام کنیم که تقریبا در هر کوچه از مناطق شمالی تهران  گروه آرکان یک نمونه کار نقاشی ساختمان اجرا شده در ۱۵ سال اخیر دارد.

نقاشی منزل

بی تردید بخش عمده ای از زمان زندگی ما در منازل سپری میشود .نقاشی منزل اگر با لحاظ پارامترهای موثر در بهبود شاخص های روانی و زندگی انجام شود باور کنید که میتواند حیاتی تازه در رگ های زندگی های خانوادگی ما بدمد..

 نقاشی ساختمان میرزایی

09120353017

نقاشی ساختمانی مدرن

در کل منظور از نقاشی ساختمان مدرن را میتوان در دو حالت بیان کرد.

نقاشی مدرن ساختمانی از نظر سبک کار

همانند نقاشی  که سبک های مختلفی دارد در سبک نقاشی ساختمان مدرن  نقاش از کلیشه ها فاصله میگیرد و اقدام به ساختار شکنی میکند .

 

فاصله ما با شما فقط یک تماس است

_نقاشی ساختمان خیابان گلگشادیک دو_نقاشی ساختمان کوثر_نقاشی ارکیده_رنگ آمیزی خانه_رنگ آمیزی پارساغربی_رنگ آمیزی طالبی_رنگ آمیزی آفرینش_رنگ آمیزی میدان ساحل_رنگ آمیزی مجتمع اسکان سبز_رنگ آمیزی مجتمع ایزدیار_نقاشی بلوارصدف_نقاشی گلها_رنگ آمیزی ساختمان گلها_نقاشی ساختمان بلوارفردوس_نقاشی جنت آباد_نقاشی شهید خرازی_رنگ پلاستیکنقاشی ساختمان الهام_نقاشی ساختمان ناصرحجازی_نقاشی ساختمان میدان سازمان برنامه_نقاشی ساختمان میدان لاله دوم_رنگ آمیزی منوچهری_رنگ آمیزی خانه محرابی_نقاشی میدان نسترن یکم_نقاشی ساختمان کیهان_نقاشی ساختمان خیابان نوروزی_نقاشی ساختمان علامه جعفری_نقاشی ساختمان در بهارشمالی_نقاشی ساختمان ابراهیمی_نمقاشی عقیل_رنگ آمیزی وفاآذرشمالی_نقاشی ساختمان رامین شمالی_نقاشی ساختمان میرزابابایی_نقاشی ساختمان رامین جنوبی_نقاشی ساختمان حسن آباد_نقاشی ساختمان خیابان پارک_نقاشی ساختمان خیابان رزمندگان_نقاشی ساختمان عدل شمالی_نقاشی پونه_نقاشی ساختمان پونه دوم پونه سوم_

 

آنچه کیفیت و قیمت را تعیین میکند سطح مهارت است . نقاشی ساختمان هنری مغفول مانده است . خدمات نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان در کرج مطابق با ایده آلهای فکری شما هر دو را به ما بسپارید

  اکرليكبدون بو سريع و قابل شستشو  روغنیمات ونيمه مات و براق  پلاستيكپوششی عالي و یكدست  با استفاده از بهترین رنگهای موجود در بازار و یا آنچه شما ترجیح می دهید. سيلروكيلر- كنيتكس – رومالين بلكا – كاغذ ديواري – موكت و …    دراسرع وقت، با بهترين كيفيت و مناسبترين قيمت.

اصول کاری و نحوه سفارش نقاشی ساختمان و عقد قرارداد با نقاش

اصول کاری ما بر دو اصل کیفیت متمایز و خوش قولی استوار است . که متاسفانه در صنف نقاشی ساختمان بواسطه بدقولی های همکاران مغفول مانده و باعث بدبینی عمده مردم نسبت به زمانبندی های ارائه شده در ابتدای پروژه هاست.

 نقاشی ساختمان میرزایی

09120353017

خانه ها و ساختمان ها را دریابید:

به دلایلی هر خانه ای در بازه های زمانی مختلف نیازمند بازسازی ساختمان و نقاشی ساختمان میشود. یک رنکار و نقاش ساختمان اصلی ترین نقش را در افزایش طول عمر و بازدهی یک فرایند رنکاری ساختمان دارد. لازم است خانه هایتان را دریابید چرا که بستر ساز اصلی آرامش و آسایش شما هستند.

استفاده از رنگ های با کیفیت و متناسب با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی محل استفاده اگر توسط یک تیم نقاشی مجرب ساختمان مورد استفاده قرار گیرند برای سالها میتوانند طول عمر استفاده را افزایش داده و دورریز هزینه های اضافی در بازه های یک یا دوساله به مقدار قابل توجهی جلو گیری کنند.

 

فاصله ما با شما فقط یک تماس است

  • چند نکته برای بهتر شدن انواع نقاشی ساختمان:

    • بهتر است رنگ را به مقدار لازم تهیه و همان ابتدا ترکیب کنید تا رنگ آمیزی یکدست شود
    • قبل از شروع نیز همه کلید و پریز و دستگیره ها را درآورید تا رنگی نشود
    • از یک استاد کار ماهر مشورت بگیرید
    • رنگ و جنس مناسب را مد نظر داشته باشید
    • از رنگ های مقاوم و قابل شستشو برای سرویس بهداشتی استفاده کنید
    • قبل از شروع نقاشی سطح را از گرد و غبار پاک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *